Livrare - Premium Store

Premium Store livrează comenzi în Moldova în termenul convenit, după specificarea termenului de livrare prin telefon.

Mutarea mărfurilor la locul de instalare în cameră nu este responsabilitatea curierilor și se efectuează prin acord și contra cost.

Angajații companiei de transport nu au voie să demonteze părți ale dispozitivelor, chiar dacă anumite părți ale echipamentului interferează cu transportarea, deoarece în viitor angajații centrului de service pot să renunțe la repararea produsului conform garanției.

După semnarea facturii, răspunderea pentru mărfuri de către angajații serviciului de curierat se încheie. Daunele primite după mișcarea ulterioară a dispozitivului în interiorul apartamnetului nu sunt supuse serviciului de garanție și nu pot fi motivul schimbului de mărfuri.

Viteza de livrare depinde de disponibilitatea mărfii în depozit și de locația dvs.: zilnic, a doua zi sau în fiecare altă zi: de la 10:00 până la 18:00 (cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică) sau sâmbătă între orele 10,00 și 15,00. Dacă statutul mărfurilor este „La comandă”, termenele sunt negociate separat. Data și ora exactă a livrării sunt convenite prin confirmarea comenzii de către manager.

Livrarea se efectuează la ușa apartamentului (casei) sau în holul (coridorul) apartamentului cumpărătorului. Livrarea echipamentului în apartament este posibilă numai dacă există un pasaj liber care nu împiedică deplasarea acestuia. Expeditorul, la cererea dvs., poate instala echipamentul în locul prevăzut, dar acest lucru nu face parte din atribuțiile sale și este considerat un serviciu suplimentar.

Cost de livrare:

  • Livrarea echipamentelor în municipiul Chișinău - gratuit, pentru toate echipamentele.
  • Livrarea echipamentelor în afara orașului Chișinău, livrarea se efectuează până la 35 km conform listei de prețuri (1 km = 15 lei)

 

Ridicarea produsului

Ridicarea mărfii la etaj, prin disponibilitatea unui lift, este gratuită. Dacă nu există ascensor sau dacă este imposibilă ridicarea mărfurilor voluminoase în lift, costul ridicării la primul etaj este gratuit, iar pentru fiecare etaj ulterior, costul este de 10 lei, a frigiderelor - 20 de lei (FIECARE UNITATE).

Fac excepție frigiderele tip SIDE BY SIDE sau cu lățimea de peste 60 cm, costul ridicării este de 30 de lei pentru fiecare etaj. Dacă echipamentul nu se încadrează în ușă, ușa nu este demontată de către personalul de livrare.

Notă: În absența cumpărătorului sau a unei persoane împuternicite la domiciliu (cu prezența obligatorie a unui document care confirmă achiziția), prin acord suplimentar, bunurile achiziționate vor fi re-livrate, dar nu mai devreme de a doua zi după ce clientul plătește 100 de lei către casierul magazinului (ca compensație pentru livrare repetată).

Important! Demonstrarea funcționării dispozitivului, configurația și conectarea acestuia prin serviciul de livrare prin curier nu este efectuată. Instalarea aparatelor de uz casnic se realizează de specialiști calificați ai centrelor de service autorizate.