Returnare

După primirea comenzii, inspectați cu atenție mărfurile, asigurați-vă că nu există daune mecanice vizibile, verificați conținutul comenzii. Reclamațiile privind aspectul exterior al mărfurilor livrate pot fi aduse numai în timpul transmiterii către Dvs a mărfurilor de către curier.

Pentru persoanele fizice

Regulile de returnare sau schimb de bunuri de bună calitate pentru persoane fizice sunt stabilite prin articolul .... Returnarea sau schimbul este posibil în cazul păstrării aspectului produsului, conținutului, proprietăților de consumare și ambalajului, de asemenea, cu condiția că bunurile să nu fie conectate la comunicații și utilizate.

Regulile privind returnarea sau schimbul de bunuri de calitate inadecvată sunt stabilite prin articolul „Cu privire la protecția drepturilor consumatorului”. Dacă se constată că un produs este cu defecte, cererea de returnare sau schimbul acestuia este depusă în termen de 15 zile calendaristice de la data cumpărării, cu un act atașat de la centrul de service autorizat.

Dacă au trecut mai mult de 15 zile, puteți prezenta cerințele menționate:

  • Dacă este descoperită o deficiență semnificativă;
  • În cazul în care termenele de eliminare a deficiențelor sunt încălcate;
  • Dacă mărfurile nu pot fi utilizate în totalitate mai mult de 30 de zile sub garanție, din cauza necesității de a elimina defectele de fabricație.

Pentru persoanele juridice

Relațiile dintre persoanele juridice și întreprinzătorii individuali sunt stabilite prin prevederile acordului de furnizare încheiat. În cazul în care nu a fost încheiat un contract de furnizare între părți, tranzacția este reglementată de normele ...

Cererea de returnare sau schimbul produsului

Vă rugăm să rețineți: cererile trebuie depuse în scris. Asigurați-vă că păstrați documentele originale. Termenul de procesare a unei reclamații este de 10 zile.

Pachetul de documente:

  1. Cererea cu o semnătură și informații complete despre comanda efectuată (numărul comenzii, descrierea problemei, cererea de rambursare sau schimb, precum și numărul de telefon).
  2. Concluzia centrului de service autorizat despre defecțiunea tehnică, prezentată sub forma unei scanări sau fotografii.
  3. Imagini cu defecțiunile produsului.
  4. Fotografii ale ambalajului (dacă produsul nu se potrivește).
  5. Factura fiscală sau cecul de casă
  6. Documentul care confirmă garanția